You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים גדולים - מכבי השקמה חן 1, ילדים א' - מרכז
רגעים של אושר. קבוצת ילדים א' של מכבי השקמה חן חוגגת את הזכייה בטורניר באילת (צילום מטעם הקבוצה)

קטנים גדולים - מכבי השקמה חן 1, ילדים א' - מרכז

הקבוצה הרמת גנית זכתה בשבוע שעבר בטורניר באילת לזכר מאמן העבר, יצחק שניאור ז"ל, כל זאת לצד הצלחה בליגת מרכז

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "קטנים-גדולים" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות ילדים, שעושות עונה מוצלחת, מגיעה היום למרכז הארץ. קבוצת ילדים א' 1 של מכבי השקמה חן, שנחשבת לאחת מהקבוצות המצליחות ביותר בליגת מרכז, היא הקבוצה שלה אנו מפנים את הזרקור. הקבוצה מודרכת ע"י איתי כספי ובן ביטון, מאזנה עומד על 12 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים. בשבוע שעבר זכתה הקבוצה בטורניר לזכרו של יצחק שניאור ז"ל - מגדולי מאמני ישראל, שאימן בשנות ה-80 את הנבחרת הלאומית. הקבוצה ניצחה בדו קרב פנדלים מרתק בתוצאה 6:7 את קבוצת "צו פיוס" של הפועל רעננה, לאחר שהמשחק הסתיים בתוצאת שוויון 1:1. צמד מאמני הקבוצה משתפים בכתבה זו בעונה שעוברת על קבוצתם, בתחושות נוכח הזכייה בטורניר באילת ובמטרות להמשך הדרך.

איך אתם מסכמים את הטורניר באילת?

"עברנו חוויה מאוד מגבשת לקבוצה ולמועדון כולו. יש לציין שזו עונה ראשונה שלנו כמועדון בטורניר הזה . הקבוצה פתחה את שלב הבתים בשני ניצחונות ובמשחק השלישי ספגה הפסד, אבל עקב הפרש שערים עדיף לעומת הקבוצה במקום השני עלינו למשחק הגמר שבו שיחקנו נגד הפועל רעננה - שהיא קבוצה מעולה. הראינו עליונות והצגנו משחק טוב לאורך כל המשחק כולל שער יתרון מוקדם, אבל ספגנו גול בדקות האחרונות ששלח אותנו לדו קרב פנדלים ושם ניצחנו".

איך אתם מתמודדים עם השלכות המצב הביטחוני בעונה הזו?

 

"זאת עונה לא קלה לאף מועדון ולאף קבוצה. המצב הביטחוני השפיע על הילדים ועל ההורים וזה הורגש במהלך העונה. חזרנו די מהר לאימונים, אבל בשגרת מלחמה תחת לחץ וחששות. מכאן נאחל שכל החטופים והחיילים יחזרו בשלום הביתה".

מה המרכיבים להצלחה של הקבוצה העונה?

"הקבוצה מאוד מגובשת, זה נובע מזה שרוב הקבוצה הם חברים ביום יום ולומדים ביחד. נוסף על כך, המועדון דואג לעטוף את הקבוצה הזאת בהרבה אנשי צוות שמלווים אותם ודואגים לתת להם את כל הכלים כדי להצליח. מגיעה תודה גדולה לבעלים - חזי טורס, למנהל המקצועי - עדי כספי, על ההירתמות שלהם להצלחת הקבוצה".

אנחנו בשלהי העונה. מה המטרות לעונה הבאה?

"לחזק את הקבוצה במספר עמדות כדי לעלות שלב ולהתברג בליגה בדרג גבוה יותר, תוך מטרה ולעשות עונה טובה עם המשכיות של העונה הנוכחית".

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות להפוך את הגוף שלך למכונת ביצועים. איך זה קורה?צפה בסרטון ולאחר מכן
לחץ כאן


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...